لزوم پاسخ‌گویی وزرای راه و آموزش‌و‌پرورش در مورد کشته شدن 5 دانش‌آموز
محل تبلیغات شما


ورود اعضا


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشي رمز عبور؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




میزان رضایتمندی شما از مطالب سایت:





تبليغات
محل تبلیغات شما

فتح‌الله حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: تصادفی که دو روز قبل بر اثر برخورد خودروی سواری پراید و یک دستگاه تریلی در محور کرندغرب به‌سمت سرپل‌ذهاب رخ داد و منجر به کشته شدن پنج دانش‌آموز و مصدومیت سه نفر شد، مایه تأسف و تأثر همه ما است.

حسینی با تاکید بر اینکه وزرای راه و شهرسازی و آموزش و پرورش در مورد این موضوع باید در مجلس پاسخ‌گو باشند، تاکید کرد: این اتفاق به‌دلیل قصور و کوتاهی مسئولان مربوطه رخ داده است.

وی به ارائه تذکرات متعدد به وزرای مربوطه در مورد مشکلات این مسیر اشاره کرد و گفت: اگر مسئولان امر توجه می‌کردند، شاهد چنین اتفاقی نمی‌بودیم و احداث زیرگذر در این مسیر از درخواست‌های جدی ما از وزیر راه و شهرسازی بوده که بدان توجهی نشده است.

به گفته عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، این اتفاق تلخ ممکن است به‌دلیل شرایط جاده‌ای این محور دوباره رخ بدهد و در راستای دفاع از حق و حقوق مردم حتما وزرای مربوطه باید پاسخگو باشند.

این مسئول با اشاره به اینکه به همراه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی و با دعوت مجلس فرانسه در سفر خارجی هستم، بیان داشت: طی تماس‌های متعدد از مسئولان حوزه بهداشت و درمان خواسته‌ام اقدامات لازم را در مورد مجروحان این تصادف انجام بدهند.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلان‌غرب در مجلس شورای اسلامی به انجام اقدامات خوب در حوزه راه در این منطقه اشاره کرد و گفت: اقدامات خوبی در بخش راه و جاده انجام شده و زیرساخت‌های نامناسب منطقه به‌سازی و اصلاح شده است، اما هنوز تمام نقاط پرخطر به‌طور کامل اصلاح نشده است.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


RSS

Powered By
loxblog.Com